To καλαθι μου

close

Συχνές ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Η διαδικασία αγοράς στο MYSHOE.GR είναι πολύ εύκολη:
1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ, ΑΝΔΡΙΚΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ, ΤΣΑΝΤΕΣ και ACCESSORIES που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μαύρης μπάρας, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την κατηγορία BRANDS, όπου θα βρείτε αλφαβητικά όλα τα επώνυμα brands που διαθέτουμε.
2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ", το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της SPEEDEX με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω PayPal.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Όχι δεν είναι απαραίτητο. Η διαδικασία όμως είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το MYSHOE.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του MYSHOE.GR είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του MYSHOE.GR. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 59€. Κάτω των 59€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η SPEEDEX. Στην περίπτωση που η περιοχή που μένετε δεν εξυπηρετείτε από το δίκτυο της SPEEDEX, έχουμε την ευθύνη να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόποκαι ίδια χρέωση.
Οι αποστολές στην Κύπρο επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 7,00€ ανά παραγγελία, ενώ τα μεταφορικά είναι Δωρεάν, αν η παραγγελία υπερβαίνει τα €89. Η εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι η ACS.
Οι αποστολές στο εξωτερικό επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 22,00€ ανά παραγγελία. Η αποστολή γίνεται με συστημένο δέμα μέσω ΕΛΤΑ.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ LOGIN». Άμεσα θα λάβετε στο e-mail σας ένα link, που θα σας επιτρέψει να ορίσετε ένα νέο κωδικό για το λογαριασμό σας.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο MYSHOE.GR και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Η πλειονότητα των σχεδίων μας έχουν κανονικές φόρμες. Άρα η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ’ όλα αυτά, αν επιλέξετε ένα σχέδιο που δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος ή σχέδιο. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε. Για επιστροφές από την Κύπρο και το εξωτερικό η επιβάρυνση είναι 12,00€.
Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δυο διαφορετικούς τρόπους
α. Μπορείτε να πάτε κατευθείαν στην Φόρμα Επιστροφών και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία
β. Να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:
Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, όπου έχει μια ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σας
Επιλέγετε το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφή
Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής του
Τέλος, στην τελευταία σελίδα, επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματα σας.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Αττικής αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Για δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης είναι έως 7 ημέρες. Δείτε αν το Τ.Κ. σας ανήκει σε δυσπρόσιτη περιόχη εδω. Οι παραγγελίες στην Κύπρο αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες εξωτερικού αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών UPS Express και παραδίδονται σε 3-5 εργάσιμες ημέρες.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε το “Status” της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική SPEEDEX, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ».

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ;

Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα MYSHOE.GR είναι 100% αυθεντικά, γνήσια και τα προμηθευόμαστε από αξιόπιστες εταιρείες στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Οι συσκευασίες τους είναι οι γνήσιες, αρχικές συσκευασίες των κατασκευαστριών εταιριών.
Σε κάθε περίπτωση οι περισσότεροι από 10.000 επισκέπτες του MYSHOE.GR την ημέρα και η συνεπής λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος μας από το Μάρτιο του 2010 εγγυώνται την ασφάλεια των συναλλαγών σας.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Στο MYSHOE.GR μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (3) διαφορετικούς τρόπους:
1. Μέθοδος Αντικαταβολής.
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, SPEEDEX ή ACS (Κύπρος), για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Το κόστος για την υπηρεσία αντικαταβολής είναι 3€
2. Πληρωμή μέσω PayPal.
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.
3. Πληρωμή με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
Μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό οφειλής, σε κάποιον από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς:
- Εθνική Τράπεζα: 27247014452
- Alpha Bank: 215002320000282
- Τράπεζα Πειραιώς: 5160022596204
- Eurobank: 00260035120200107312

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε. . Για επιστροφές από την Κύπρο η επιβάρυνση είναι 7,00€ και από το εξωτερικό 22,00€.
Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δυο διαφορετικούς τρόπους
α. Μπορείτε να πάτε κατευθείαν στην Φόρμα Επιστροφών και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία
β. Να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:
Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, όπου έχει μια ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σας
Επιλέγετε το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφή
Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής του
Τέλος, στην τελευταία σελίδα, επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματα σας.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία SPEEDEX ή στην ACS ή στην UPS Express, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα - email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ?

Το MYSHOE.GR είναι ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα. Δε διαθέτει καταστήματα λιανικής πώλησης, με φυσική έδρα όπου θα μπορούσε να πάει κάποιος για να δοκιμάσει τα προϊόντα μας. Αυτό όμως δεν πρέπει να σας απασχολεί γιατί η διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης είναι εύκολη, απλή και εντελώς ανέξοδη. Αν επιλέξατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή απλά δεν σας αρέσει τελικά, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε. Για επιστροφές από την Κύπρο και το εξωτερικό η επιβάρυνση είναι 12,00€.
Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δυο διαφορετικούς τρόπους
α. Μπορείτε να πάτε κατευθείαν στην Φόρμα Επιστροφών και να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία
β. Να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:
Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, όπου έχει μια ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σας
Επιλέγετε το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφή
Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής του
Τέλος, στην τελευταία σελίδα, επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματα σας.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210 61 44 441 08:00-18:00, Δευτέρα έως Παρασκευή
β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 5-6 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας, ή το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών σε έκτακτες περιπτώσεις.

Τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής δεν επιστρέφονται αν επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο MYSHOE.GR, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του MYSHOE.GR στο 210 61 44 441 ή να στείλετε email στο [email protected] αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;

Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, το MYSHOE.GR χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL 256-bit (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από τη Let’s Encrypt, μία διεθνώς αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα προστασίας δεδομένων μέσω internet. Μέσω της τεχνολογίας της Let’s Encrypt, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο MYSHOE.GR κωδικοποιείται.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο MYSHOE.GR διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕΣΩ INTERNET?

Η διαδικασία επιλογής ενός παπουτσιού μέσω Internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τη συλλογή μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες και κάνοντας χρήση του ZOOM. Eπιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το παπούτσι την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη και ΔΩΡΕΑΝ διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του παπουτσιού που επιλέξατε. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το σχέδιο που έχετε παραγγείλει μπορείτε να το δοκιμάσετε και αν δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει στο πόδι σας, το επιστρέφετε εντελώς δωρεάν και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο σχέδιο.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;

Στα περισσότερα σχέδια υπάρχει στοκ σε όλα τα μεγέθη. Σε κάποια σχέδια όμως, λόγω της μεγάλης ζήτησης και των μειωμένων αποθεμάτων, δεν είναι διαθέσιμα όλα τα νούμερα. Όταν κάποιο μέγεθος δεν υπάρχει σε στοκ κατεβαίνει αυτόματα από το σύστημά μας και εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος ως "Out of Stock".

ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ;

Ανανεώνουμε τη συλλογή μας κάθε εβδομάδα.